Στην πρώτη φωτογραφία μόλις έχει αρχίσει η επιχωμάτωση, διακρίνονται τα καλούπια για τα τσιμεντένια μπλόκια που βυθιζόταν για να επεκταθεί η χερσαία έκταση. Επίσης φαίνονται και τα σιλό του τσιμέντου. Στο βάθος φαίνεται και μια από τις σκάλες που εξαφανίστηκαν μαζί με την κατασκευή της μαρίνας.
Στην δεύτερη το χερσαίο κομμάτι έχει ολοκληρωθεί μάλλον και κατασκευάζονται οι προβλήτες – πάλι φαίνονται τα καλούπια αλλά και τσιμεντένια μπλόκια.
Οι άλλες δύο είναι από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της μαρίνας – πολύ ήρεμη κατάσταση.
Με αφορμή τη δημοσίευση ενός από τα βίντεο του Πολυχώρου Ισλαχανέ, επιτρέψτε μου να σας δείξω πως ήταν το Γ΄ Γυμνάσιο Αρρένων την περίοδο του 1960 και με λίγα λόγια το ισλαχανέ. Με παίδεψε λίγο αλλά νομίζω πως άξιζε τον κόπο. Δεκτά όλα τα σχόλια...
Οικία Γεωργιάδη στην Βασ. Γεωργίου 20, γωνία με την οδό Χατζή.
Κτίριο σε σχέδια Ξ. Παιονίδη με έτος κατασκευής το 1902 και έτος κατεδάφισης το 1979.
Η πρώτη φωτογραφία από την βόλτα του 1976 (φύγαμε από το κέντρο και κινούμαστε στην συνοικία των Εξοχών).
Η επόμενη από το saloni.ca, μετά δύο από τις ΠΦΘ και τέλος 6 φωτογραφίες με λεπτομέρειες του κτιρίου από το αρχείο του Λαογραφικού και Εθνογραφικού Μουσείου Μακεδονίας-Θράκης.
Η ανακοίνωση της κατεδάφισης στην Θεσσαλονίκη της 11/5/1979. Το μισό αέτωμα έχει καταστραφεί.
Ανάρτηση Βατόπουλος ΠΦΘ, 2013
Φωτογραφία Σ. Ιορδανίδη. Το αέτωμα και το διακοσμητικό ακόμα διατηρούνται. Bonus ο σηματοδότης επικρεμάμενος και για τις δύο κατευθύνσεις της κίνησης στην Βασ. Γεωργίου.
Ανάρτηση Ν. Βλαχόπουλος, ΠΦΘ
Από την φωτογραφική αποτύπωση του κτιρίου στο ψηφιακό αρχείο του Λαογραφικού και Εθνολογικού Μουσείου Μακεδονίας-Θράκης (όπως και οι επόμενες 5 φωτογραφίες)
Λεπτομέρεια της καγκελόπορτας και της σκάλας της εισόδου
Από μια πρόσφατη δημοπρασία μια πανοραμική εικόνα από τον μιναρέ της Ροτόντας.
Η εικόνα ξεγελάει. Αν δεν διακρινόταν ο λαβωμένος από την πυρκαγιά μιναρές του Αγ. Δημητρίου θα νομίζαμε ότι ήταν πριν την πυρκαγιά. Η πόλη σ αυτό το κομμάτι της ήταν άθικτη και ο φωτογράφος επέλεξε να απαθανατίσει την ζωή σ αυτήν την λήψη και όχι την καταστροφή.
Το Ικί Λουλέ σε πρώτο πλάνο, το Τσαρσαμπά αμέσως μετά, πριν τον Αγιο Δημήτριο.
Η λήψη της πρώτης φωτογραφίας από το μονοπάτι προς Σέιχ Σου, που διακρίνεται στην άκρη της πανοραμικής φωτογραφίας κάτω δεξιά, λίγο πιο πάνω από τον περιφραγμένο χώρο όπου σήμερα βρίσκεται ο Ιερός Ναός Αποστόλου Παύλου
Το μονοπάτι είναι η σημερινή Λεωφόρος Όχι που οδηγεί στον Ζωολογικό Κήπο και στο Θέατρο Δάσους. Όπως φαίνεται, ο φωτογράφος βρίσκεται στην πρώτη στροφή μετά το αναψυκτήριο του Κεδρηνού Λόφου
Κτίριο οικίας + κλινικής Νεδέλκου υπό κατασκευή και ο θεμέλιος λίθος. Έργο του Ξενοφώντος Παιονίδη, 1909.
Από εκθέματα στο ίδιο κτίριο όπου σήμερα βρίσκεται η Αγιορείτικη Εστία.
Ο Λευκός Πύργος με την επιγραφή της «4ης Αυγούστου», που σίγουρα είναι της περιόδου της δικτατορίας του Μεταξά και ίσως λίγο πριν την εισβολή των Γερμανών
Προχθες ταυτίσαμε μια λήψη που μας ταλαιπωρούσε χρόνια, ευτυχής συγκυρία ο εμπλουτισμός του μουσείου Kahn με καινούριες φωτογραφίες, αυτή τη φορά εύκολα αναγνωρίσιμες από τον Στάθη Ασλανίδη.
Δημητρίου Πολιορκητού με Μπουμπουλίνας, στο βάθος αριστερά η ανηφοριά της σημερινής οδού Δωδώνης
Δημητρίου Πολιορκητού με Μπουμπουλίνας, δεξιά η ανηφοριά της Παλαμίδου
Έβρου στο ύψος της παλαιάς Σούτσου, σημερινής Αλεξάνδρας Παπαδοπούλου. Μπροστά μας η ρυμοτομημένη Πλατεία Περιστεριών, στο βάθος βλέποντας το Μεβλεβιχανέ στην Παναγία Φανερωμένη
Πανόραμα της πόλης περίπου στο ύψος της Ηγουμένου με Βλατάδων. Διακρίνεται ο μιναρές του Όσιου Δαυΐδ, ο Προφήτης Ηλίας και το Διοικητήριο